Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Ai o afacere care funcționează și amâni construirea unui website?
Crezi că afacerea ta merge foarte bine iar un site chiar nu îți este necesar?
Ți se pare că un site nu ți-ar aduce nici un beneficii ci doar cheltuieli în plus?
            Ei bine, fie că te afli în situația de nu avea încă un site pentru afacerea ta, sau deții unul însă nu îi acorzi o atenție prea mare află că  există câteva semne ale afacerii tale care te anunță că un website bine făcut te-ar ajuta sa îți duci afacerea la un alt nivel.
          Dacă nu ești încă convins că se merită să îți îndrepți atenția, să investești timp și bani într-un website, iată care sunt semnele pe care afacerea ta ți le dă, în acest sens și de ce beneficii îți privezi business-ul.

 

  • Afacerea ta, pur și simplu există

 

Pare ciudat nu-i așa? Însă dacă ai auzit până acum câțiva ani expresia "nu ai Facebook, nu exiști" acum aceasta este valabilă chiar pentru website-ul business-ului tău.

Atât timp cât afacerea ta există fizic, ea trebuie să existe în online, cu adevărat, pentru a ajunge la clientul tău potențial. Indiferent de produsele/serviciile pe care le oferi, dacă clientul nu știe că soluția pentru problemele lui o găsește la tine, afacerea ta este inexistentă pentru el. 

Este bine și recomandat să fii activ pe rețelele de socializare cu afacerea ta, însă oamenii caută soluții la problemele lor în motoarele de căutare și nu pe rețelele de socializare. Iar dacă tu nu ești acolo, riști să pierzi ca soluția oferită de afacerea ta, să ajungă cu adevărat la clientul tău. 

 

 

  • Clientul te verifică înainte să îți devină client

 

Online-ul a devenit un mediu extrem de populat. Dacă până acum ceva timp, puțini oameni alegeau să caute soluții la probleme lor în online, iată că acum, aceștia și-au format un nou obicei.

Mediul online este o parte importantă a modului în care oamenii iau deciziile de cumpărare și nu vorbim aici doar despre momentele în care aceștia vor să facă o achiziție, ci cu mult timp dinainte. 

Statisticile arată că peste 80% dintre cumpărători fac cercetări pe website-uri de încredere cu mult timp înainte de a face achiziția propriu zisă. 

Iar dacă afacerea ta nu se află printre răspunsurile pe care aceștia le primesc și nu găsesc suficiente informații despre tine, oamenii nu te iau în considerare, indiferent de calitatea produsului/serviciului tău. 

 

 

  • Clienții tăi vor mai mult de la tine

 

Mulți dintre cei care te văd pentru prima dată pe rețelele de socializare, își doresc să afle mai multe detalii despre ceea ce oferi, fără a te suna de fiecare dată și a-ți pune o listă lungă de întrebări. 

Pe rețelele de socializare, informația nu este la fel de bine structurată ca pe un website, nu poate fi la fel de ușor de accesat sau de cele mai multe se pierde pur și simplu. 

Clientul poate să uite în care postare a văzut o ofertă bună, unde ai oferit detalii despre o campanie nouă sau ce beneficii îi aduce produsul /serviciul x. 

Un website este locul unde afacerea ta se prezintă în detaliu, transparent și în mod complex, în fața clientului tău. Asta îi oferă încredere și îl scoate din confuzie, de fiecare dată. 

 

 

  • Afacerea ta nu se află în lista răspunsurilor pe care clientul le primește în Google

 

        Oamenii vor soluții la problemele lor. Oamenii au tot felul de întrebări și caută răspunsuri care să le îmbunătățească viața, să îi ajute și să le ofere cea mai bună modalitate de rezolvare a situațiilor prin care trec. Iar răspunsurile pe care le găsesc sunt în motoarele de căutare. 

 Clientul are tot felul de nedumeriri pe care se așteaptă să le găsească rapid pe Google. Iar dacă tu nu ești acolo să îi oferi răspunsul, l-ai pierdut din start. 

 Un website nu îți oferă doar faptul că îți poți expune produsele sau serviciile ci mult mai mult decât atât. 

Aici ai șansa ca prin optimizarea lui să ajungi chiar în primele rezultate care îi apar clientului, ca răspuns la problema/întrebarea lui. 

 

 

  • Afacerea ta este de negăsit printre milioanele de afaceri

 

 Imaginează-ți câte milioane de afaceri există pe internet. Câte milioane de soluții poate găsi clientul tău în online. Și fără a te gândi neapărat la concurență, ia în considerare faptul că poți afla foarte ușor ce se află în mintea clientului înainte de a te căuta. 

 Metoda prin care tu ajungi în lista soluțiilor pe care el le caută, după ce ai creat deja website-ul este optimizarea acestuia în motoarele de căutare prin SEO (search engine optimization). 

 Prin această metodă de promovare online, pe care înveți să o aplici chiar tu, în cadrul website-ul tău, cu ajutorul unui curs SEO cu Mihai Chițoiu, descoperi exact ce anume caută clientul tău. Descoperi cum caută și ce să faci, pentru ca afacerea ta să fie pe primul loc dintre milioanele de răspunsuri pe care acesta la primește în motoarele de căutare. 

 

 

  • Afacerea ta nu ține pasul cu schimbările

 

Felul în care lucrurile avansează te pot copleși însă a nu ține pasul cu tendințele și cu schimbările care apar te pot face să îți asumi un risc imens în ceea ce privește afacere ta și investițiile făcute până acum. 

Online-ul nu mai este doar o opțiune.  Întreaga activitate se dezvoltă preponderent în online. Un website este spațiul tău propriu unde clientul te poate găsi oricând și va știi exact cum să o facă.

Oamenii nu mai au răbdare, nu mai au timp și vor ca lucrurile să se întâmple rapid. Acum este momentul tău să găsești variantele cele mai bune, ca să ajungi la clientul tău foarte rapid și să îi oferi toate informațiile de care are nevoie, din prima, pentru a nu il pierde. 

Business-urile care țin pasul cu tot ceea ce se întâmplă, care sunt la curent și se folosesc de toate instrumentele și tehnologiile pe care le au la dispoziție au mai multe șanse de dezvoltare în viitor, își cresc afacerea mult mai rapid și știu cum să țină legătura cu clienții lor, pentru a fi prima alegere pe care ei o fac atunci când o caută. 

Un website bine întreținut și optimizat este una dintre metodele de care te poți folosi în promovarea afacerii tale, care îți garantează succes pe termen lung și sustenabilitate. 

 

 

  • Clienții tăi au nevoie de informații și de încredere

 

Dacă ai o afacere cu siguranță ești un expert în ceea ce faci. Iar pe lângă produsele sau serviciile pe care le oferi deja clienților tăi, le poți aduce și foarte multă valoare în viața lor. 

În cadrul unui website pui la dispoziția clientului tău, prin intermediul unui blog, sfaturi, recomandări, soluțiii la anumite probleme legate de domeniul sau industria în care activezi. 

În acest fel devii credibil, devii profesionist în ceea ce faci iar clientul tău va avea încredere să te aleagă pe tine, în detrimentul unei afaceri care doar vinde și nu se axează și pe crearea unei relații de încredere. 

 

Date de contact:

https://edukiwi.ro/mihai-chitoiu/cursul-seo-cu-rezultate/ ,

[email protected]

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.