Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Kaufland România sprijină eroii din prima linie în lupta cu COVID-19 care au nevoie de o masă caldă și oferă alimentele necesare pentru prepararea a 6.000 de meniuri, timp de o lună, în cadrul inițiativei #Acum, lansată de restaurantul Kané - New Romanian Cuisine, devenit temporar bucătărie comunitară.

 

Cu sprijinul Asociației Act for Tomorrow, Kaufland va asigura alimentele pentru pregătirea a 1500 de meniuri pe săptămână, în următoarea lună. Organizatorii proiectului vor servi zilnic mâncare gustoasă și hrănitoare celor ce sunt adevărați eroi în această perioadă dificilă: medicii și asistentele care lucrează neobosit în spitalele din București, precum și persoanelor vârstnice rămase fără ajutor. Pentru a învinge, este nevoie de resurse, iar mâncarea de bună calitate este o resursă indispensabilă pentru aceștia.

 

Meniul oferit va cuprinde supă, fel principal și desert, preparate de către Chef Cătălin Bejenariu și echipa sa din bucătăria Kané , cu standardele de calitate ale celebrului restaurant, respectând toate măsurile de siguranță.

 

Livrările se realizează  prin intermediul echipei Kané către Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta, Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale Dr. Victor Babeș, Institutul Oncologic Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu și Spitalul Clinic de Urgență Floreasca. De asemenea, voluntari de la Asociația Studenților în Construcții livrează către persoanele vârstnice din București, rămase fără sprijin în această perioadă dificilă.

 

Colaborarea este posibilă prin crearea unui mecanism unic ce a presupus reorganizarea fluxurilor interne și angrenează bucătari de la alte restaurante care și-au suspendat temporar activitatea și astfel sunt incluse într-un sistem nou, ce vine în beneficiul celor care au nevoie de sprijin în această perioadă.

 

Prin acest gest, Kaufland continuă campania #ajut și vine în ajutorul celor care nu se pot deplasa cu ușurință în această perioadă și depun eforturi extraordinare în lupta cu COVID-19, fiind cei mai afectați.

 

 

Despre inițiativa #ACUM

 

Proiectul #ACUM reprezintă o platformă de solidaritate ce reunește într-un efort comun colegi din alte restaurante, ONG-uri și companii din mediul privat, cu scopul de a susține cadrele medicale din București și persoanele vulnerabile cu resurse hrănitoare în lupta crâncenă pe care o duc zi de zi în spitale, în contextul epidemiei de COVID-19. Sunt disponibile livrări speciale pentru familii, precum și un serviciu de corporate delivery.

 

#ACUM este un proiect realizat cu sprijinul partenerilor Mastercard și Kaufland, Genesis Property (Novo Park și WestGate), BCR, Lateral, Secom, Autonom, Biodeck, Act for Tommorow.

 

 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 127 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro. 

 

Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro - unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132.

 

 

Pentru mai multe informații despre Kaufland: presa@kaufland.ro

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.