Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Campania „Să înțelegem mai bine alimentele”, singura inițiativă națională ce îi aduce pe specialiștii industriei alimentare în fața consumatorilor, cu scopul de a demonta știrile false, ajunge la Cluj săptămâna acesta, ultima oprire a caravanei fiind la Bucuresti, in luna noiembrie.

 

Astfel, vineri, 20 septembrie, și sâmbătă, 21 septembrie, grădina Iulius Mall din Cluj va găzdui târgul, la care puteți degusta și cumpăra produse românești, un eveniment cu intrare liberă la care vă așteptăm în număr cât mai mare.

„După organizarea campaniei la București și Iași, nu este oraș mai potrivit decât Clujul pentru a această etapă a caravanei. Progresele înregistrate de Cluj în ultimii ani sunt un semn al deschiderii locuitorilor, deschidere cu care sperăm să ne primească și pe noi. Așteptăm consumatori de orice vârstă la întâlnirea cu specialiștii din industria alimentară, pentru a disemina informații corecte despre alimente, despre ce e bine să consumăm și mai ales despre ce e bine să evităm. Totodată, ne bucurăm să vă invităm pe la standurile producătorilor care susțin această inițiativă și care vor expune săptămâna aceasta în grădina Iulius Mall din Cluj”, a declarat Claudia Bocean, General Manager RO.aliment.

 

Produsele companiilor expozante Romfulda, Sanlacta, Olympus, Napolact, Mirdatod, Ocean Fish, Tano Prod si Aldis sunt doar câteva dintre deliciile care vor putea fi degustate pe parcursul celor două zile. Descoperiți gusturile autentice românești și cumpărați cu încredere pentru întreaga familie. Partenerii campaniei Comtim, Borsec, Avastar, Perutnina, Vascar, Five Continents si expozanții expusi mai sus nu sunt doar nume sonore în industria alimentară, ci și companii care au făcut investiții masive pentru a ține pasul cu cele mai înalte standarde în materie de siguranță alimentară și pentru a dezvolta produse care să mențină și să faciliteze buna funcționare a organismului uman.

 

Evenimentul se adresează si jurnaliștilor de specialitate sau celor care scriu pentru publicații business, de nutriție, generaliste etc.

Alăturați-vă caravanei „Să înțelegem mai bine alimentele” și haideți să învățăm împreună ce este bine să alegem de pe raft, în funcție de necesitățile unice ale fiecăruia astfel incat sa respectam o alimentatie sanatoasa, modrata si echilibrata.

 

Despre campanie

Campania „Să înțelegem mai bine alimentele” a debutat pe 7 iunie 2019, în Mall Promenada București, cu un workshop ce a facilitat întâlnirea specialiștilor din cercetare, cu reprezentanții producătorilor din industria alimentară și consumatorii finali. Cu sprijinul organizațiilor profesionale (APRIL, ARC, ASMP, ROMALIMENTA, APAR, FNDA, ROMPAN), a IBA București și a partenerilor CRIS-TIM, Comtim, Aldis, Five Continents, Tano Prod, Napolact, Ocean Fish și Eco Extract, revista RO.aliment a organizat apoi caravana la Iași (19 - 20 iulie), la București (9 - 10 august) și Cluj (20 - 21 septembrie) în zone cu trafic mare, cum ar fi centrele comerciale. Pentru a afla programul complet, urmăriți știrile RO.aliment.

 

Despre RO.aliment

Înființată în urmă cu patru ani, agentia RO.aliment se adresează specialiștilor din industria agro-alimentară, dorind să realizeze conexiuni între cererea și oferta din țara noastră. Publicația prezintă cele mai noi informații tehnice în domeniu, realizează studii de impact, de schimbare a gusturilor consumatorilor și analizează tendințele ce vor marca industria în următoarea perioadă iar informatia ajung zilnic la cei peste 3000 de abonati ai newsletter-ului. Concomitent, RO.aliment organizează patru evenimente în fiecare an: seminarul Nutriție. Nutrienți. Sănătate, expo-conferința „Produsul Românesc”, Ingredients Show și seminarul Etichetare. Siguranță. Etică. Pentru mai multe informații, accesați website-ul RO.aliment: https://www.roaliment.ro/

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.