COD GALBEN: 19-11-2019 ora 10 Intre 10:00 si 12:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Alba, Județul Braşov, Județul Mureş, Județul Sibiu; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 09:10 si 11:00 se va semnala local - ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Botoşani, Județul Neamţ; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 09:00 si 11:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m și izolat sub 50 in Județul Buzău; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 08:15 si 11:00 se va semnala ceaţă care determină scădere vizibilităţii local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Dolj, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m și izolat sub 50 in Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Teleorman;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Consumatorul din România este cel mai puţin probabil să petreacă prea mult timp îngrijorându-se de preţuri, atunci când vine vorba de cumpărături, şi asta este important pentru inflaţie, transmite Bloomberg.

Conform unei analize realizate de Morgan Stanley, este mult mai probabil ca ţările în care oamenii folosesc în mod frecvent website-uri sau aplicaţii pentru a compara costul potenţialelor achiziţii să înregistreze o creştere mai lentă a preţurilor de consum.

Aceasta ar putea fi de ajutor în explicarea motivului pentru care rata inflaţiei în România este cea mai rapidă din UE, conform datelor Oficiului european de statistică (Eurostat).

''În timp ce inflaţia încă este scăzută în ţările din Europa Centrală şi de Est, în pofida înăspririi pieţei forţei de muncă şi a majorării consumului, România este o excepţie'', apreciază economistul Pasquale Diana, de la Morgan Stanley, care estimează noi majorări ale dobânzilor.

Există motive pentru aceste obiceiuri de cumpărături iresponsabile. Românii sunt printre cetăţenii UE cel mai puţin înclinaţi să economisească iar veniturile lor disponibile au crescut în urma reducerilor de taxe, a majorării salariilor în sectorul de stat şi a creşterii salariului minim.

Boom-ul cheltuielilor a dus anul trecut la o creştere economică de aproape 7% iar vânzările de maşini nou au înregistrat în primul trimestru cel mai ridicat nivel din ultimul deceniu.

Dar nu toată lumea este indiferentă la preţuri - autorităţile de reglementare, care se întreabă dacă magazinele profită de obiceiurile cumpărătorilor, au început o investigaţie privind fixarea preţurilor în rândul retailerilor. Rezultatul ar putea interesa Banca Naţională a României (BNR), scrie Bloomberg. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.